Thursday 21 February 2013

Review : SF Beauty part 3

Posted by chuya - the mother of A's at 17:12
aku decide nak jadi dealer last month..tunggu modal, ada je yg terhalang...patut awal bulan feb dah satel...tapi tak jadi jadi...
then, krim malam siang aku abis.. awal bulan feb tu..patut kira just nice la nak beli dari diri sendiri...disebabkan tunggu modal, maka aku sendiri stop pakai krim siang ngan malam sebab abis.. wuwuwuw
kesan dari tak pakai krim tersebut...

kulit aku kusam semula?

TIDAK... ya tak kusam semula... sorang kawan datang umah masa 2 minggu aku tak pakai krim... dia lama tak jumpa.. dia kata "chuya, lain la tgk ko skang.. blushing je aku tgk"... padahal dah 2 minggu aku skip krim atas sebab2 diatas..

muka naik segala mak nenek jerawat??

Nope... takde... jerawat naik sekeping jer kat tepi idung.. tu pun sebab nak peod...

wajah makin berseri seri??

TIDAK... ye takde la makin berseri2... tipu ah makin berseri2 kan... just macam biasa... menten macam tu jugak...

muka tembam tu abaikan ye... pp tetap blushing taw... hikk... gambar sebelum leh tgk kat review part 1 n 2
maknanya kat sini, produk SF Beauty ni takkan sebabkan muka ko akan kusam semula or makin worst bila ko stop pakai... sebab produk ni takde kandungan merkuri... tapi logik la kan.. takkan la muka ko akan lebih berseri2 kalo ko stop pakai... kalo stop pakai, pastu kuar umah tak pakai protection UV, lama2 mmg la akan kusam semula rite....
so, produk sf beauty ni selamat..


 mari mari dapatkan harga promosi kalo beli skang...
meh sms or whatsapps di 013 7478044...

posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment

 

SF Beauty Wangsa Maju Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting