Thursday 10 January 2013

Produk SF Beauty : cantik bersama SF Beauty

Posted by chuya - the mother of A's at 11:16
Produk SF Beauty

SF Beauty Sabun Kecantikan


Dalam sabun kecantikan sf ni ada sumber vitamin E dan C (bergantung kepada set yang dipilih.)
Sabun ini berfungsi untuk meningkatkan metabolisma kulit. disamping itu, sabun ini juga merencatkan proses penuaan, mengurangkan kedutan, serta meningkatkan keanjalan kulit.

Dalam ertikata lain, sabun ni mampu menjadikan kulit awet muda gitu..

Kelembapan semula jadi kulit tetap dipelihara supaya kulit menjadi lebih segar, licin dan bersih.


SF Beauty Day Cream / Krim Siang

Krim siang SF beauty kaler kuning kuning seperti gambar ya.. agak likat.. untuk permulaan pemakaian, agak mengesat di muka sekiranya wajah bermasalah...
Krim siang mengandungi kunyit yang berkesan untuk menghilangkan tanda tanda parut dan kulit kusam. Selain itu, ia mampu menyamakan tona kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit. hasil dari pemakaian berterusan, kulit akan lebih gebu, bersih, sekata....
Krim siang juga mengandungi temulawak, sejenis tumbuhan herba yang kaya dengan antioksida. Ini akan melambatkan proses penuaan.

Krim siang SF juga mengandungi pelindung UV yang memberi lapisan perlindungan dari sinaran UV. Krim ini boleh dijadikan alas solekan tanpa perlu menggunakan foundation lagi.

SF Beauty Night Cream / Krim malam

Krim malam SF Beauty diperkaya dengan zat tambahan dari sarang burung walit yang menyubur dan merangsang sel kulit agar sihat, halus, muda dan anjal. Rumusan semulajadi krim ini juga membantu menghapuskan jeragat, kesan jerawat, dan seterusnya mencerahkan wajah.


0 comments:

Post a Comment

 

SF Beauty Wangsa Maju Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting