Friday 22 March 2013

soal jawab bersama customer

Posted by chuya - the mother of A's at 14:34
antara soalan customer yang sering ditanya

1. pakai krim ni memang rasa meleket sket ke?
    yup.. ada rasa meleket sket.. if muka yang kuat berpeluh, akan ada rasa peluh banyak lepas pakai krim siang... tapi after a while, akan rasa ok.. sebab muka rasa licin... just tekap2 muka dengan tisu utk lap peluh.. muka tak rasa berminyak2 walaupun peluh...

2. boleh tak nak pakai bedak or foundation masa pakai krim siang?
    2 minggu pertama plis jangan pakai apa apa kat muka selain krim siang dan krim malam ya.. ini utk kesan maksimum... ekseli krim siang tu dah bertindak macam foundation jugak. after dekat 2 3 bulan pakai ni, saya sendiri dah selesa tak pakai compact powder bila keluar rumah.. and guess what, orang ingat saya pakai foundation :)

takde sebarang bedak.. hanya krim siang (parut jerawat baru.. masa menstrual ari tu.. uhuk.. so ni nak  experimen berapa lama parut ni ilang...)
3. boleh tak nak pakai dengan produk lain.. let say la campur dengan toner brand XXX...
    tak boleh untuk bulan pertama tu... senang kata, dalam proses recovery, jangan campur sebarang produk lain... biar sf berkerja di lapisan kulit anda untuk mencantik, mencerah, menggebu... macam saya sendiri, after sebulan 2 baru la saya sambung pakai toner nutox yang sebelum ni.. tapi sebenarnya tak pakai pun takpe dah.. dah complete sf ni..

4. krim tu sebenarnya 10gm ke 15gm...
    info dari sf kb, sebenarnya 15gm. packaging salah cetak 10gm..

5. boleh tak nak pakai sabun tu kat badan?
    boleh.. adik ipar saya pakai kat badan.. lembut n wangi kata dia.. pst... adik ipar saya lelaki ye...

6. betul ke sf beauty leh ilangkan itam2 kat leher?
    ya... betul... saya sendiri rasa... ala nak amik gambar malu... saya mengandung 2 tahun berturut2.. sebelum mengandung pun kawasan leher agak gelap.. dah mengandung, lagi la super gelap...
masa kawan kenalkan sf beauty ni, dia kata dia pakai kat leher pun cerah.. saya pun try... sabun muka skali ngan leher... abis satu set trial, suami tegur... kata nya dah kurang gelap.. yg macam kerak2 pun dah takde... :)


0 comments:

Post a Comment

 

SF Beauty Wangsa Maju Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting